?

Log in

No account? Create an account
I don't stop in your tracks anymore:) [userpic]
Couple boots and NOW? "Couple bracelets"??? O_O'
by I don't stop in your tracks anymore:) (schizomode)
at March 16th, 2008 (10:29 pm)
high

current mood: high

*EDITED POST:

Listen up, my fellow fangirls!
*loudhailer mode*

I have another proof that Matsujun is indeed, in a relationship with INOUE MAO.

"Couple boots" were seen a million light years ago, innit?
**To those who are still living in a nutshell, scroll down to the
comments section cuz
g_a_m has kindly posted the image of
the infamous "Couple boots".
(^_^)

But NOW!
I present to you... "COUPLE BRACELETS"!

Both Jun and Mao were spotted wearing the same bracelets.
(ain't that kawaii....)



Ok. Tear your eyes off his pretty mug. The bracelet! THE BRACELET!




Yes. To answer cynics alike: THAT IS INOUE MAO-CHAN. xP
I had watched that episode of TOKIO's Mendore G.
~Looky looky at her BRACELET.....

(And get this: she removed her bracelet during the 2nd-half of the show.
Now, why would have she done that....? unless......) --> GO FIGURE.

...

Ok. ***Credits to my online acquaintance, binggungmama.
Here's the word-by word of what she replied to me:

I'm sure, your being a Matsujun fan have noticed
that Jun wears this bracelet a lot! ~.^
Mao also wear this bracelet last year, at Tokio's Mendore G show,
where she guessed and one of the members of Tokio asked her if
Jun had tasted that particular food, and she said "yes, together..."
I know u recall that ^^

another evidence, ne?

Btw, they must have watched LOVE, a show tribute to the Beatles,
in Las Vegas. Mao blogged that she watched it, and I had the
feeling she was with JUn, and my instinct was correct because
very recently on Junstyle,
he announced he watched that show while in Las Vegas.

My guess, too, is they watched it together on Feb 18,
the day they were seen by that waitress who reported that
these two were lost at the Orleans...alone ^^

_________________________________________________


Ahh... obvious, ne?
i'll be waiting the day they announce "their relationship" in public...
(i'll be popping the "champagne" and party-poppers!)

xP




Btw, you guys are MEANIES:'{
I posted my Hanadan MaoTsuJun fanvid a few entries back
and no one commented, criticized or even watched it...!
*cries one corner*

lol. i am of course, kidding.
Of course i'm not forcing... (but you shld have known better.. sobs!)

*Sry abt that. I was feeling a lil high. I can be so random at times. lmao.


P/S, Do not re-post this elsewhere.
Just repost this link if you wanna spread the happy news.
This entry is public...

Comments

Page 1 of 2[1][2]
Posted by: +Meg: His Only Sunshine Girl+ (parkchoongjae)
Posted at: March 16th, 2008 02:50 pm (UTC)
hyd // finally

OMG. *flails*

Posted by: I don't stop in your tracks anymore:) (schizomode)
Posted at: March 16th, 2008 03:17 pm (UTC)
Matsujun

exactly!

Posted by: Evangeline (yuusukeichijo)
Posted at: March 16th, 2008 03:01 pm (UTC)

lol!

Posted by: I don't stop in your tracks anymore:) (schizomode)
Posted at: March 16th, 2008 03:12 pm (UTC)
heh.

hun, u laffing at me?


if i sound funnay in the entry, forgive me.
see mood today: HIGH.



LOL! ~_^

Posted by: Evangeline (yuusukeichijo)
Posted at: March 18th, 2008 10:54 am (UTC)

Posted by: xxxfemme (xxxfemme)
Posted at: March 16th, 2008 03:01 pm (UTC)

aawwwes!! so sweeet..
since when were there couple boots?! (that would just be silly!)

Posted by: I don't stop in your tracks anymore:) (schizomode)
Posted at: March 16th, 2008 03:14 pm (UTC)
heh.

have u heard of MaoTsuJun's couple boots?


yeah they sound silly, but oh-so-kawaii (if u've seen the images..)

Posted by: Heather (sakuya_masaki)
Posted at: March 16th, 2008 03:53 pm (UTC)

Posted by: orly! (jocularreaction)
Posted at: March 17th, 2008 03:09 am (UTC)

Posted by: orly! (jocularreaction)
Posted at: March 17th, 2008 03:11 am (UTC)

Posted by: xxxfemme (xxxfemme)
Posted at: March 19th, 2008 06:05 am (UTC)

Posted by: I don't stop in your tracks anymore:) (schizomode)
Posted at: March 19th, 2008 06:13 am (UTC)

Posted by: xxxfemme (xxxfemme)
Posted at: March 22nd, 2008 10:57 pm (UTC)

Posted by: Sara (kendoyuki)
Posted at: March 16th, 2008 03:10 pm (UTC)
MatsuJun

Oh, how I wish this news were true~!! *flails* They would be sooo cute together! but alas, I am almost convinced MatsuJun is gay *cries hysterically* she's probably just that girl best friend that every gay guy has T___T

Posted by: I don't stop in your tracks anymore:) (schizomode)
Posted at: March 16th, 2008 03:16 pm (UTC)
heh.

hun, it IS true!

it can't be a coincidence where they keep wearing the same stuff, it's ridiculous.

*though frankly, i wouldn't mind him being gay cuz i like gay men
~something that's hard to fathom i guess. wth.

Posted by: Sara (kendoyuki)
Posted at: March 16th, 2008 03:19 pm (UTC)

Posted by: Kelsey (purplekissesfx)
Posted at: March 16th, 2008 03:17 pm (UTC)

Posted by: janzzzzzzzzzzzz (fanaticjans)
Posted at: March 16th, 2008 03:28 pm (UTC)
Kiwi Love

wahahahaha,
this is REALLY FUNNY.

not, HAHAHA funny,
but.. i dunno, just funny.
HAHAHAHA
Matsujun! You think you can hide when that bracelet is so OBVIOUS?!?!
i dunno, but it's definitely cute.

i hope im not boring anyone, but i used to buy the same stuff with my guy friend and we would wear/use them together and, yes, ppl kept saying that we had something going on.
we didnt!!!
you think this could be a same situation?

Posted by: I don't stop in your tracks anymore:) (schizomode)
Posted at: March 16th, 2008 03:31 pm (UTC)
a pensive Matsujun.

oh no. you pooper. O_O'


now i'm having doubts.

but since this is Matsujun we're talking abt...
he ain't the shit to wear similar stuff with other pple, innit?

argh.

lulz.

Posted by: I don't stop in your tracks anymore:) (schizomode)
Posted at: March 16th, 2008 03:43 pm (UTC)

Posted by: janzzzzzzzzzzzz (fanaticjans)
Posted at: March 16th, 2008 04:43 pm (UTC)

Posted by: I don't stop in your tracks anymore:) (schizomode)
Posted at: March 17th, 2008 10:57 am (UTC)

Posted by: janzzzzzzzzzzzz (fanaticjans)
Posted at: March 18th, 2008 03:49 pm (UTC)

Posted by: I don't stop in your tracks anymore:) (schizomode)
Posted at: March 18th, 2008 03:52 pm (UTC)

Posted by: Heather (sakuya_masaki)
Posted at: March 16th, 2008 03:53 pm (UTC)

Eeeee!!! OMG! XD That's so awesome!

I had been wondering about Jun's sexuality and thought he might be gay (which wouldn't be a bad thing at all), but then I was thinking the other day that if he's not, wouldn't it be so cute if he dated Mao? And there it is! XD

Yeah, there's a possibility it's untrue, but I'm an optimistic person and I believe it. ~_~ Just makes my fangirl fantasies come true.

Posted by: The Affluent Pino (theaffluentpino)
Posted at: March 16th, 2008 05:39 pm (UTC)
smirk

LOL jun may act gay but he doesn't seem very gay to me. he's more of a male diva imo. there's something about him that screams "hetro!" to me. and i like to think i have a very good 'gaydar' hehe

jun and mao now bff? i can't see them dating then again, where are the pics of the couple boots?! XD

Posted by: Heather (sakuya_masaki)
Posted at: March 16th, 2008 08:01 pm (UTC)

Posted by: MissTsukino (misstsukino)
Posted at: March 16th, 2008 04:33 pm (UTC)

The second picture doesn't have Mao's face.

It's most likely that the crew would stick together in Vegas. Since they have a limited time in Vegas and don't speak English they would coordinate people going together. The bracelets could be a sign of friendship or a relationship. Maybe it was just a coincidence.

Maybe they are together. It's a good find for those who are really interested. ^_^

As for no replies to your video...I can't vouch for other people, but I don't watch a lot of fan videos or AMVs. There seem to be so many out there that are just "thrown together". Sometimes the song doesn't match. Sometimes the video doesn't match with the lyrics or flow of the song. I'm not blaming you of this, but there's a lot of this out there so I tend not to watch most of them.

Posted by: I don't stop in your tracks anymore:) (schizomode)
Posted at: March 17th, 2008 10:58 am (UTC)
burnout. (OnePiece)

yeah it's Mao cuz i've seen that episode of Mendore G myself. xP

Posted by: I don't stop in your tracks anymore:) (schizomode)
Posted at: March 17th, 2008 11:01 am (UTC)

(Deleted comment)
Posted by: xxxfemme (xxxfemme)
Posted at: March 19th, 2008 06:07 am (UTC)
Re: Boots

that is... uhhh.. extremely... interesting.
i can't believe they actually exist. ahaha

Posted by: theahhmoment (theahhmoment)
Posted at: March 16th, 2008 07:03 pm (UTC)
jun

FAKSDJFIASNG!!! This is so awesome! ^________^ I totally approve Mao to be Jun's girlfriend. I hope they're really together. Mao is the only girl I approve! =P Jun you are soooo lucky!

Posted by: I don't stop in your tracks anymore:) (schizomode)
Posted at: March 17th, 2008 11:03 am (UTC)
Ohnojun

IAWTC! (^_^)'

Posted by: JENi (j3nii_)
Posted at: March 16th, 2008 09:26 pm (UTC)

ahhhhh *joy* better than that chick from tokyo drift!!!


now they should get married & have babies!!! <3<3

Posted by: I don't stop in your tracks anymore:) (schizomode)
Posted at: March 17th, 2008 11:05 am (UTC)
heh.

OMG don't remind me of keiko.
She irks the hell outta me but since i think it's karma,
keiko has grown on me.

I like her acting and she's frankly, gorgeous with that hair and eyes and EURGH!


lol. wth.

Posted by: Domyouji Love (domyouji_love)
Posted at: March 16th, 2008 10:37 pm (UTC)
Domyouj & Makino - Finally

They better be together and announce it! I'd die happy. XDD

And I shall go watch your video! I must have not gone back much in my f-list.

Posted by: I don't stop in your tracks anymore:) (schizomode)
Posted at: March 17th, 2008 02:08 pm (UTC)
Valentine

awh... heh.


MaoTsuJun is purrfect! ^^

Posted by: ラブ・ラブ (≧▽≦) 大宮 ♥ (evolardnek)
Posted at: March 17th, 2008 01:01 am (UTC)

YES!!!!!!i just got home and when i read it on LSS i nearly cried with happiness :3

Posted by: I don't stop in your tracks anymore:) (schizomode)
Posted at: March 17th, 2008 11:06 am (UTC)
heh.

hehe awh hun! the tears of happiness.... "yeah! yeah yeahhh!" xP

Posted by: Angela la la (waku_waku)
Posted at: March 17th, 2008 01:41 am (UTC)
sunset~

awww.. I think Matsujun is not the type who will wear "group clothing" how do I say it.. but I think that like Nino, he's not into like "girly/corny" stuff such as wearing the same stuff as someone, he is too individualistic for that sort of thing ne?
having said that, I think only L♥VE/deep friendship can make him wear the same stuff as others- most especially girls, i mean, one particular girl. that's cute. If ever they are together already or getting there, it's cute!! I hope he doesn't go all domyouji at mao! lol. thanks for sharing!

Posted by: I don't stop in your tracks anymore:) (schizomode)
Posted at: March 17th, 2008 11:20 am (UTC)
Ohnojun

exactly. ia.

only love/meaningful deep friendship will make Jun wear similar stuff. Hw sweet...~

BFFs or bf/gf, i'd love MaoTsuJun no matter what.
They are a great match.. ^^

Posted by: orly! (jocularreaction)
Posted at: March 17th, 2008 03:14 am (UTC)

Hahah I want that bracelet now...and those boots. MaoxJun=WIN.

Posted by: I don't stop in your tracks anymore:) (schizomode)
Posted at: March 17th, 2008 11:11 am (UTC)
heh.

exactly.

And have u seen that episode of Mendore G with Mao as the guest?
(the image extract i posted in this entry above..)

She wore these gorgeous buckle platforms, i'd die for 'em!
~kyaaa! xDDD

Posted by: poika_dots (poika_dots)
Posted at: March 17th, 2008 03:32 am (UTC)
Hana Yori Dango Liveaction

OMG OMG OMG *spazz* Its so OBVIOUS NOW XD Thanks a bunch for sharing ^^

Oh and sorry if that no one commented...>__< I only got back to the community now. I'll comment once I've seen it :D

Thanks so much again :D

Posted by: I don't stop in your tracks anymore:) (schizomode)
Posted at: March 17th, 2008 11:12 am (UTC)
heh.

lol ur welcome! ^^


but, i hope i didn't sound "pushy"...
i was just in a 'high' mood.. so i just ratttled on in the entry. hah.

Posted by: icemizu (icemizu)
Posted at: March 17th, 2008 09:17 am (UTC)

yaaaaaayyyyyy~~~~!!! come on Jun, tell us already~~!!
they are really really sweet <33333

Posted by: bright 引き籠もり (statr)
Posted at: March 17th, 2008 09:45 am (UTC)
jun/mao ;; i rabu joo.

homg. amazing! ♥ ♥ ♥

PS. I haven't heard about the couple boots. Care to enlighten me?

Posted by: I don't stop in your tracks anymore:) (schizomode)
Posted at: March 17th, 2008 11:17 am (UTC)
Nino is available. nyeheh.

ouh, they were caught wearing the same boots on different occasions.
*see image link of 'couple boots' posted by g_a_m in the comments above*

It may be a coincidence, but what abt the bracelets?

Mao wore it when she guest-starred in TOKIO's Mendore G
and in the 2nd-half of the show, she took them off.

(nw, why would she have done that....... hehehe..)

Posted by: bright 引き籠もり (statr)
Posted at: March 17th, 2008 02:37 pm (UTC)

Posted by: CarOlinE (freneticfangirl)
Posted at: March 17th, 2008 10:39 am (UTC)

OMG @_@ youre an angel >.<
I LOVE THIS...

Posted by: I don't stop in your tracks anymore:) (schizomode)
Posted at: March 17th, 2008 11:22 am (UTC)
Shirota Yuu

awh... Thanks, hun... =)

happiness are meant to be shared among the fans...

i'm just doing my duty as a civil servant. lol. =_="

Posted by: CarOlinE (freneticfangirl)
Posted at: March 17th, 2008 12:56 pm (UTC)

Posted by: Mika (kuro_tenshii18)
Posted at: March 17th, 2008 12:15 pm (UTC)

So cute! I knew it! Jun and Mao are. <3 LOL

Posted by: princessangel88 (dangerangel88)
Posted at: March 17th, 2008 02:28 pm (UTC)

should we be happy or sad?? lol..
im actually having mixed feelings now..
but of cuz happy is more.. ^^

Posted by: Kristin (kohanu)
Posted at: March 18th, 2008 04:16 am (UTC)

*squeal*

I love those two together. xD

Posted by: ((Anonymous))
Posted at: March 18th, 2008 09:45 am (UTC)

so he's with inoue mao.. cool..

Posted by: jigoku11 (jigoku11)
Posted at: March 18th, 2008 09:45 am (UTC)

so he's with inoue mao.. cool..is this the first girl thing of jun?

Posted by: I don't stop in your tracks anymore:) (schizomode)
Posted at: March 18th, 2008 03:48 pm (UTC)
a pensive Matsujun.

well, Jun was rumoured to be seeing Keiko Kitagawa (some actress from the Sailormoon Live action series)
because there was a paparazzi shot of keiko kissing a random guy in a car
and some say the blurred image of that guy looks like Jun.

But it turns out it WASN'T him at all, so *phew!*

erm, and Jun once admitted that he had 3 relationships before but the paparazzis didn't manage
to catch him redhanded (or something like that..)

xP

Posted by: Leez (kudoushinichi)
Posted at: March 20th, 2008 01:09 pm (UTC)

Posted by: I don't stop in your tracks anymore:) (schizomode)
Posted at: March 20th, 2008 03:17 pm (UTC)

Posted by: Leez (kudoushinichi)
Posted at: March 24th, 2008 04:33 am (UTC)

Posted by: I don't stop in your tracks anymore:) (schizomode)
Posted at: March 24th, 2008 08:16 am (UTC)

Posted by: 永遠在我的心理 (tina_itsme)
Posted at: March 18th, 2008 10:44 am (UTC)
ryoshi

the people at LSS are really amazing...LOL

Posted by: I don't stop in your tracks anymore:) (schizomode)
Posted at: March 18th, 2008 03:49 pm (UTC)
heh.

frankly, i've never been to LSS at all.

care to give me the link? *_______*

Posted by: 永遠在我的心理 (tina_itsme)
Posted at: March 19th, 2008 01:03 am (UTC)

Posted by: Leez (kudoushinichi)
Posted at: March 20th, 2008 01:50 am (UTC)
risa-hepi

I'm glad it's Mao :) Now I can rest my mind in peace *lol* I don't really like Kitagawa Keiko :D

 Read Comments
Page 1 of 2[1][2]